.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتفاقی خوشایند و لزوم تقدیر شایسته مدیران پست مازندران ؛
نامه رسان امانتدار قائم شهری دهها فقره چک حامل را تحویل صاحبش داد + عکس
شمال نیوز : مهدی برزگر کارمند اداره پست شهرستان قائم شهر در اوج شرافتمندی و در کمال صداقت با بازگرداندن دهها فقره چک به صاحبش بار دیگر بر اعتماد مردم به اداره پست افزود و نشان داد هستند هنوز افراد شرافتمندی که با تعهد و اخلاق محوری به خدمات رسانی مشغولند .....

شمال نیوز :  نامه رسان امانتدار پست قائم شهر 34 فقره چک حامل را که جمعا 154ميليون و 67هزار ريال بود را در کمال صداقت و معرفت به حق الناس ، تحویل مالباخته بابلی نمود .

به گزارش شمال نیوز ، مهدی برزگر کارمند اداره پست شهرستان قائم شهر در اوج شرافتمندی و در کمال صداقت با بازگرداندن دهها فقره چک به صاحبش بار دیگر بر اعتماد مردم به اداره پست افزود و نشان داد هستند هنوز افراد شرافتمندی که با تعهد و اخلاق محوری به خدمات رسانی مشغولند .

هر چند در خبر منتشره در سایت اداره کل پست مازندران تنها به خبر قدردانی از این نامه رسان شریف اشاره شده است اما مردم مازندران که دائما با سیستم پستی سروکار داشته اند  انتظار دارند تا بدانند مدیران ارشد پست استان مازندران چگونه از این کارمند متعهد قدردانی کرده اند و این تقدبر و تشکر پگونه صورت پذیرفته است؟

این رسانه آمادگی دارد نحوه قدردانی از این کارمند شریف از سوی مدیران ارشد پست مازندران را به اطلاع کاربران خود برساند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 7 ارديبهشت 1395
احسنت بر مادری که شیرپاک داده
نکته بین 7 ارديبهشت 1395
واقعا دوست دارم بدونم مدیران پست مازندران چند میلیون پاداش به این اقا دادند . نکنه فقط تقدیر و تشکر زبانی بوده ؟ قدر کارمندان امانتدار رو بدونید تا آنهایی که جور دیگه فکر می کنند درس بگیرند .
حسن کارگر علی آبادی 7 ارديبهشت 1395
باسلام واحترام
این جوان شایسته که امروزازش به نیکی یاد میشوداهل سیاهکلاه قائمشهر می باشدوازدوران بچه گی ازخوبان محله بوده واهل نمازوروزه قبل ازسن تکلیف بوده ودرتمامی مراسم محله درمسجد حضورفعال داشته وازمداحان رایگان اهل بیت میباشد.باعث افتخار این حقیر درمحله میباشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.